Reacties
Reacties 1 - 50 van 193
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans&Manuela | ๐ Johan, zo te lezen ben je weer fijn thuis. Je… | 22 aug. '22 |
| Rini | Bedankt voor je mooie verhalen en fotoโs, petje… | 15 aug. '22 |
| Miranda | Leuk Johan, je hebt verschrikkelijk veel moois beleefd… | 15 aug. '22 |
| Trudy | Super! Gefeliciteerd Johan! Het was heel erg leuk… | 14 aug. '22 |
| Chris | Super goed Johan!! Hele mooie verhalen en fotoโs!… | 14 aug. '22 |
| Henk veldhuizen | Hoy Johan,wat een gigantische prestatie en wat heb… | 14 aug. '22 |
| Suzanne Steenhuis | Gefeliciteerd ๐ฅณ en goede reis! | 14 aug. '22 |
| Marianne | Geweldig gedaan hoor Heb ook heerlijk genoten van… | 14 aug. '22 |
| Lizzy | Wow super knap gedaan! Echt chapeau! We hebben genoten… | 14 aug. '22 |
| Gijs Craens | Knap gedaan echt een prestatie! En alle verhalen waren… | 14 aug. '22 |
| Ouders | Prachtig jongen en nu gauw naar huis ๐ | 14 aug. '22 |
| Kevin | Hoed af Johan, knap gedaan kerel ๐ช๐ป En onvergetelijk… | 14 aug. '22 |
| Tanja Geboers- van Herk | ๐. tot morgen manbeerpig. ๐ | 14 aug. '22 |
| Kim | Super Johan, ik raak erdoor ontroerd. Nogmaals goeie… | 14 aug. '22 |
| Udo | Echt gefeliciteerd met het totaal lopen van de pct… | 14 aug. '22 |
| Rianne Corstiaans | Hoi Johan,weer super leuk om je verhalen te mogen… | 13 aug. '22 |
| Angela | Onvoorstelbaar dat je nog steeds wandelt. Nog een… | 13 aug. '22 |
| Kim | Johan de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen… | 9 aug. '22 |
| Suzanne Steenhuis | Weer een mooi verhaal en een mooi avontuur! | 9 aug. '22 |
| Rini | Wat een avontuur heb je meegemaakt als je over een… | 9 aug. '22 |
| Sophie | Wauw wat n avonturen weer allemaal. Mooi beschreven… | 9 aug. '22 |
| Pleun | Mooi verslag... Succes met de laatste loodjes | 9 aug. '22 |
| Tanja Geboers- van Herk | Moppie, het is een hele mooie berggeit ๐๐. en… | 9 aug. '22 |
| Hans&Manuela | Dat jouw uitdaging nu al weer naar de finish loopt,… | 3 aug. '22 |
| Miranda | Mooie verhalen Johan, ik geniet ervan! Veel succes… | 2 aug. '22 |
| Pleun | zzzzzzoemende geluid van de mug(en).... wat een ellende… | 29 jul. '22 |
| Bart Hexspoor | Ik ben weer mooi bijgelezen , prachtig weer. Succes… | 28 jul. '22 |
| Rianne Corstiaans | Heel mooi weer om te lezen Johan. Heel veel succes… | 22 jul. '22 |
| Tanja Geboers- van Herk | Lekker. Kei leuke verrassing | 22 jul. '22 |
| Miranda | Wa'n avontuur, leuk om je verhalen te lezen!… | 22 jul. '22 |
| Nadia | Eve ln doorstappen Johan je bent bijna thuis! Lekker… | 15 jul. '22 |
| Hennie van den Nouweland | Nog gefeliciteerd Johan, beetje laat maar niet minder… | 13 jul. '22 |
| Pleun | mooi verhaal ... eindigen in de kroeg :-) ben benieuwd… | 11 jul. '22 |
| Kim | Het was weer een plezier om het te lezen! En zonder… | 9 jul. '22 |
| Bart Hexspoor | Mooie verhalen weer, genieten! Veel plezier nog! | 8 jul. '22 |
| Hans&Manuela | Nog van harte gefeliciteerd Johan, je trakteert ons… | 7 jul. '22 |
| Rini | Weer een mooi verslag van je reis Johan. Van harte… | 7 jul. '22 |
| Pleun | lekker bezig ! | 22 jun. '22 |
| Angela | Op naar weer wat sneeuw! Zet 'm op Johan. Ik… | 21 jun. '22 |
| Marianne | Goed bezig hoor en deze week jarig Alvast van harte… | 20 jun. '22 |
| Ouders | Prachtig jongen Houw je taai | 20 jun. '22 |
| Willeke | Wow Johan, ben er weer eens even voor gaan zitten… | 18 jun. '22 |
| Gijs | Gefeliciteerd Motor Motor!๐ Die beer is echt wel… | 13 jun. '22 |
| Hans&Manuela | Zo knap dat je ondanks alle inspanning, boodschappen,… | 12 jun. '22 |
| Hans&Manuela | 1 woord: RESPECT | 12 jun. '22 |
| Kevin | Beregaaf avontuur, mooi man! En wat een aardige lui… | 11 jun. '22 |
| Angela | Ik zou allang op het vliegtuig naar huis zitten of… | 9 jun. '22 |
| Suzanne Steenhuis | Erg leuk om je verhalen te lezen! Succes met het vervolg… | 8 jun. '22 |
| Roel | Super gaaf weer! Het lijkt je goed af te gaan ๐… | 8 jun. '22 |
| Rianne Corstiaans | Wat leuk allemaal Johanโฆ.! Echt mooi om te lezen.… | 8 jun. '22 |
1 2 3 4 Volgende »

- Hans&Manuela: ๐ Johan, zo te lezen ben…
- Rini: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Miranda: Leuk Johan, je hebt verschrikkelijk…
- Trudy: Super! Gefeliciteerd Johan!…
- Chris: Super goed Johan!! Hele mooie…
Alle reacties »